Youtube zaključanog ekrana

Koliko sam shvatio najveći problem mladih ljudi u Srbiji je to što ne mogu da slušaju muziku na Youtube kada im je zaključan telefon.


Nema veze što je stanje u državi loše i što nam nacija ide u pm. Ali ovo je bitno, ljudi mole boga za rešenje, proriču nastanak nove ljudske vrste kada slušanje muzike sa youtuba bude moguće zaključanog ekrana.

Da sam znao da je to  problem, napisao bih ovaj tekst i ranije.

Kao prvo, nije moguće preko youtube aplikacije, možda i jeste ali ja zato ne znam, može preko pretraživača(Chrome), isto vam dođe. A vama lenštinama koji ćete kucati kako je ovo prenaporan posao želim sve najbolje i dug vek baterije dok slušaju muziku aktivnog ekrana  na ovoj zimi.

Koraci:

Korak 1.
Uđite u Chrome pretraživač i kucajte youtube., ako vas pita da li želite preko aplikacije odaberete "ne", nastavite preko Chrome. Otvoriće vam se Youtube stranica.


Korak 2.



Kliknete na tri tačkice u gornjem desnom uglu, kada vam se otvori meni izaberete "verzija za računar", to čekirate. Primetićete da youtube stranica sada izgleda kao na kopjuteru, kucate pesmu koju želite. Pesma će se otvoriti, zatim kliknite"HOME" kucicu ili šta je već na vašemtelefonu.



Korak 3.

Spustite padajući meni kod sata, kao kada proveravate poruke i tu ćete videti plaj dugme, kliknete na njega i to je to,možete zaključati ekran i muzika će se čuti.

Ako više ne želite da vam youtube izgleda kao na računaru koristite aplikaciju ili samo iz Chrome odčekirajte verzija za računare. Samo upamtite da bi ste slušali pesme sa youtube zaključanog ekrana to mora biti čekirano.


Коментари

Популарни постови